Mąstymo žemėlapiai

Žemėlapiai
Zemelapiu korteles.pdf
Adobe Acrobat Document 186.5 KB

Filipiniečių žaidimas „Tapatan"

Priemonės:

Kvadratas (rasite prisegtuke), dviejų skirtingų rūšių daiktai po tris vienetus (Pvz., 3 akmenukai ir 3 pagaliukai / 3 kaštaonai ir 3 gilės / 3 pupelės ir 3 žirniai ir pan.).

Žaidimo eiga: 

Žaidimas žaidžiamas poroje. Kiekvienas žaidėjas turi po tris vienos rūšies daiktus.  Paeiliui žaidėjai deda daiktą  ant tuščių apskritimų. Su daiktu galima ,,keliauti" tik per vieną tarpelį (liniją) - peršokti negalima. Laimi žaidėjas, pirmasis sudėliojęs tris daiktus vienoje linijoje. 

Kvadratas ,,TAPATAN"
TAPATAN.pdf
Adobe Acrobat Document 79.0 KB

Zvimbiantis uodas

Priemonės:

Puskartonis (sparnams), medinis iešmelis, medinis skalbinių segtukas, balionas, virvutė).

Eiga:

Iš spalvoto puskartonio iškerpame sparnus. Prie medinio skalbinių segtuko pririšame virvutę. Tuomet, pagal uodo sparnus atkerpame tinkamo ilgio medinį iešmelį. Jį  kartu su sparnais susegame. Atkerpame baliono juostelę (,,gumytę") 2-4 mm pločio ir ją  užtempiame ant segtuko (kaip matyti nuotraukoje).

Sukant uodą ratu (laikome už virvutės), uodas turėtų zvimbti. Jei nezvimbia, mažinkite sparnus, kirpkite siauresnę ,,gumytę" ir pan. Tai problemos sprendimo būdas, kurį turėtų atrasti patys vaikai.

Sėkmės!