Pinigėnai

Čia sukursite įsivaizduojamą šeimą, išrinksite jai namus, transporto priemonę. Jūsų sprendimai lems, kiek pinigų lieks šeimos pragyvenimui ir visiems nenumatytiems atvejams, kuriems taip pat reikės lėšų, pavyzdžiui, dalyvauti giminių susitikime ar norint nusipirkti naują virtuvės prietaisą. Išmoksite pasirinkti prioritetus ir taupyti pinigus, kad šeima galėtų kiekvieną mėnesį apmokėti sąskaitas, išvykti atostogų ir surengti vakarėlį.

Kas yra statistika? Kaip atliekami statistiniai tyrimai?

Lietuva. Kompiuterinė enciklopedija

Tai populiariai parašyta, gausiai iliustruota enciklopedija, skirta visai šeimai, jos adresatas ir jaunimas, kuris domisi istorija, kultūra, mokslu, gamta, ir tėvų bei senelių kartos žmonės, plečiantys savo akiratį, norintys žinoti daugiau apie savo šalį, jos gamtą ir kita. Tai pirmasis elektroninis enciklopedijos žanro leidinys Lietuvai ir apie Lietuvą.

Gamta ir žmogus Demonstracijos, laboratoriniai darbai

Sukeisk varlytes vietomis

Varlytes.xls
Microsoft Excel Table [263.5 KB]
Download

Suskaičiuok, kiek name yra žmonių

Namelis.xls
Microsoft Excel Table [132.0 KB]
Download

Sudurtiniai žodžiai

Pamiklink pirštukus - greitai klaviatūra surink ,,bėgantį" žodį. Sėkmės!

http://www.lietutis.lt/zaidimas-lietutis.php


Planuok savo laiką!


Get a Stopwatch like this or make your own! At: Online Stopwatch

Portalas Atvirutis.lt – tai visiškai naujas projektas Lietuvoje su unikaliu atvirukų projektavimo bei redagavimo įrankiu.

Atvirutis.lt idėja paprasta: apsilankę portale sukuriate norimo dizaino atviruką, nurodote sveikinimo tekstą bei adresatą. Gavusi Jūsų užsakymą, Atvirutis.lt komanda atspausdins Jūsų projektuotą atviruką, užrašys Jūsų nurodytą sveikinimą ir tradiciniu paštu atviruką išsiųs už Jus!

Atvirutis.lt suteiks galimybę ne tik pasveikinti artimuosius, giminaičius, draugus ar verslo partnerius neišėjus iš namų ar biuro, bet ir siųsti vienetines atvirutes.

Išskirtinis ir lengvai naudojamas atvirukų kūrimo įrankis padės lengvai sumodeliuoti svajonių atviruką.  Šis atvirukų redaktorius sukurtas aiškiai ir suprantamai netgi neįgudusiems vartotojams. Pateikus užsakymą, pagal virtualų atviruko modelį Atvirutis.lt atspausdins popierinį atviruką. Jūsų nurodytas tekstas taip pat gali būti spausdinamas ar užrašomas ranka.

Tinklapyje taip pat pateikiamas platus jau sukurtų atviručių pasirinkimas bei suteikiama galimybė individualiai redaguoti ir keisti šias atvirutes.

Patinka spręsti Sudoku?

Temperatūra. Termometras.

Žmogaus kūnas

Šie žaidimai padės įsiminti , kas sudaro žmogaus griaučius ir puiki galimybė tobulinti anglų kalbos įgūdžius. http://www.sheppardsoftware.com/health/anatomy/skeleton/Skeleton_game_1.htm

Patinka galvosūkiai?

Daugybos lentelė

Žaidžiame ir mokomės daugybos lentelės.

Pingvinukų varžybos. http://www.multiplication.com/flashgames/PenguinJump.htm

 

 Čia rasite daug žaidimų, kurie padės išmokti daugybos lentelę. http://www.multiplication.com/interactive_games.htm

Laikrodukas

Mokykis pažinti laikroduką.

          Mokomasis tinklalapis, kuris padės pažinti valandas.

http://resources.oswego.org/games/ClassClock/clockres.html

http://www.wmnet.org.uk/wmnet/custom/files_uploaded/uploaded_resources/503/clock.swf

Paprastosios trupmenos

 

Žaidimas labiau tinka ką tik pradėjusius mokytis paprastąsias trupmenas.  Tinklalapyje pateikiamas keturių lygių žaidimas. http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/fractions/memory_fractions1.htm

Šiame interneto puslapyje rasite naudingos informacijos, kaip rasti, suprasti ir naudoti statistinę informaciją.

http://mokyklele.stat.gov.lt/

Sudėtis. Trys lygiai: iki 10, 100, virš 100. Mokomoji svetainė.

http://www.amblesideprimary.com/ambleweb/mentalmaths/additiontest.html

Sužinok daugiau apie eurą

Kokios šalies euras?

Metų laikai ir mėnesiai

Vaikai užsižaidė ir pasiklydo. Kur kieno namučiai?

http://www.mokyklele.net/index.php/zaidimai/pasiklyde-vaikuciai

Įdomus tinklalapis įvairiomis temomis

Nori sužinoti daugiau apie save? Įdomu, kaip žmogus atrodys po 2000 metų? Nori linksmai praleisti laiką? Užsuk čia: http://www.linksmiau.net/index.html

Spalvink dinozaurus

Patyrinėkite tarakoną!

Crayola

Mėgstate piešti? Ši programėle kaip tik jums!

 

http://www.crayola.com/coloring_application/

 

Sukurk paveikslėlį! Spalvink! Žaisk! Žiūrėk!

Skaičiuok po 1, po 2, po 3...

Pabūkime pirkėjais!

Palygink skaičius iki 100, 1000 ir net 10 000!

Mokomės lietuvių kalbos!

Būk gaidžiuko draugu, padėk jam sulesti slieką!

Kieti riešutėliai

Žaidimas "Kieti riešutėliai"

Žaidimas skirtas mokytis taisyklingos lietuvių kalbos. Demonstracinę versiją galima nemokamai parsisiųsti iš svetainės (spausti ŽAIDŽIAM) į savo kompiuterį. Žaidimas įgarsintas. Parsiųsti

Kai programėlę atsisųsite, instaliuosite, ja galėsite dirbti neprisijungę prie interneto.

Kad žaidimo demonstracinę versiją persisiųstumėte į savo kompiuterį ir galėtumėte sėkmingai žaisti, Jūsų kompiuteris turi turėti Windows 2000 arba Windows XP operacinę sistemą ir programą DirectX 9.0c

Lietuva - mano šalis

,,Lietuva – mano šalis“ – tai interaktyvi vaizdinė ir garsinė mokymo priemonė, naudojama klasėje arba savarankiškam mokymuisi. Priemonė taip pat yra suderinta su interaktyviosiomis lentomis. Svarbu, jog šia priemone ugdomos vertybinės nuostatos: pagarba savo tradicijoms, religijai, kultūros paveldui, meilė gimtajam kraštui.

 

Naujoji mokymo priemonė yra sudaryta iš dviejų skyrių – ,,Lietuvos istorija“ ir ,,Lietuva ir kaimynai“. Pirmasis skyrius – tai interaktyvi laiko juosta, kuria galima keliauti nuo ledynmečio iki dabartinių laikų. Slenkant amžiams, mokinys gali stebėti, kaip kinta Lietuvos sienos, kas svarbaus vyksta. Sustojus pasirinktame amžiuje, galima pasižiūrėti animuotus pasakojimus apie pagrindinius to meto įvykius, žaisti žaidimus ar atlikti užduotis.

 

Antrajame skyriuje Lietuva išskirstoma į etnografinius regionus. Čia rasite to krašto tarme sekamų liaudies pasakų, pasakojimų apie tautinius drabužius bei kaimo vaizdų. Taip pat išgirsite pasakojimą ir apie Lietuvos kaimynus. Kituose skyreliuose kalbama apie senovės baltų gentis ir pagonių dievus, valstybės simbolius, dabartinę ir buvusias Lietuvos sostines. Kiekvienai temai yra sukurti žaidimai ir užduotėlės.

 

http://mkp.emokykla.lt/lietuva-manosalis/startas.html

Gyvūnų spalvos

Linksma kalba

Svetainėje pateikiamos dvi dalys – žodynas ir gramatika. Žodyno dalyje skiriamos penkios temos, kurių kiekviena turi po penkias užduotis. Gramatikos dalis sudaryta iš septynių skyrelių: spalvų, prielinksnių, įvardžių, veiksmažodžių, klausimų, atsakymų ir sakinių. Prieš užduotis kiekvieno skyrelio pradžioje pateikiami trumpi gramatikos patarimai. Taip pat parengtas ir trumpas lietuvių–anglų kalbų žodynėlis.

 

http://mkp.emokykla.lt/linksma_kalba/play.php  

Svetainėje vaizdžiai pateikiamos šios temos: gyvenimo kaita, sveikata ir saugumas, gyvoji ir negyvoji gamta, gyvenamoji aplinka. Kiekviena tema yra suskirstyta į smulkesnes potemes. Atskirai prie kiekvienos temos taip pat galima pasirinkti interaktyvias užduotis ir pasitikrinti savo žinias.

 

http://mkp.emokykla.lt/mokinukai/index.php

Pasaulio pažinimas. Mokinukai

Amsiaus patarimai

  • Kaip saugiai pereiti gatvę?
  • Kaip saugiai elgtis kelyje? 
  • Saugos diržai.
  • Tamsiu paros metu būtinas atšvaitas.
  • Kaip elgtis pastebėjus vagystę?
  • Ką daryti, jei paskambino telefoniniai sukčiai?
  • Neskriausk silpnesnių.
  • Parduotuvėje.

Atogrąžų matematika

Atogrąžų matematiką“ sukūrė Australijoje gyvenanti pradinių klasių mokytoja Jenny Eather. Mokymo priemonės personažais ji pasirinko Australijos atogrąžų miškų gyvūnus. Žinyno skyriuje „Apie atogrąžų miškus“, aprašyta daugiau kaip 40 gyvūnų, pateiktas bendras geografinis Australijos atogrąžų miškų apibūdinimas. Gausus ir kūrybiškas gamtos elementų panaudojimas matematikos mokymo priemonėje leidžia integruoti matematikos ir pasaulio pažinimo mokymą.).  Programoje pateikiama daug įvairių interaktyvių žinių įtvirtinimo ir patikrinimo užduočių iš pagrindinių geometrijos pradmenų, algebros, aritmetikos temų 7-10 metų amžiaus tarpsniui. Pagrindinės užduočių temos: skaičiai, trupmenos, aritmetiniai veiksmai, skaičių sekos, lygtys, matai (ilgis, tūris, talpa, masė, ir kt.), plokštumos ir erdvės figūros, tikimybės, laikas, piniginiai vienetai. Atlikus užduotį iškart gaunamas atsakymas, ar ji atlikta teisingai, ar ne. Daugelio užduočių rezultatai sumuojami ir rodomi ekrane. Priemone naudotis galite čia (Prisijungimo vardas: svecias, slaptažodis: svecias).

Paveikslėlių aritmetika

Programa, skirta mokytis keturių pagrindinių aritmetinių veiksmų – sudėties, atimties, daugybos ir dalybos. Mokymo priemonė tinka specifinių pažinimo – ypač regimojo suvokimo, emocijų, elgesio bei kompleksinių – sutrikimų turintiems 6–12 metų mokiniams, sutrikimų, padeda jiems susikaupti ir paskirstyti dėmesį, lavinti mąstymą, regimąją atmintį. „Paveikslėlių aritmetika“ tinka formuoti ir lavinti skaičiavimo įgūdžius, mokytis daugybos lentelės, yra patogi vertinti mokinių žinias, joje yra galimybė pasirinkti užduočių sudėtingumo lygį. Atlikus užduotis pateikiamas surinktų taškų skaičius ir žodinis vertinimas su komentaru.

Animacinės eiliuotės: “Penkios antys“, „Penki sniego seniai“, „Penkios išdykusios beždžionės“, „Penkios žalios varlytės“, „Dešimt dešrelių“, „Vabalai“

Mokymo objektai, skirti mišrių ir specifinių pažinimo procesų sutrikimų ir kitų negalių turintiems 6–12 metų vaikams. Mokymo priemonėje „Vabalai“ vaikai skaičiuoja taškus ant boružėlės sparnelių, o teisingi atsakymai labai patinka driežiukui... Animacinės eiliuotės – „Penkios išdykusios beždžionės“, „Penki ančiukai“, „Penkios žalios varlytės“, „Penki sniego seniai“ ir „Dešimt dešrelių“ – skirtos specifinių pažinimo sutrikimų (įvairių mokymosi negalių), emocijų, elgesio ir kompleksinių sutrikimų turintiems 6–12 metų mokiniams mokytis skaičiuoti iki penkių ir iki dešimties. Naudojantis šiomis priemonėmis lavinamas mokinių regimasis ir girdimasis suvokimas. Šios priemonės gali būti naudojamos mokytojų, specialiųjų pedagogų, logopedų, surdopedagogų, tiflopedagogų, dirbančių su specialiųjų ugdymo(si) poreikių (specifinių pažinimo, klausos, regos sutrikimų) turinčiais mokiniais.

Figūros

Mokymosi objektas „Figūros“ skirtas specialiųjų poreikių 6–14 metų vaikams. Čia pateikiamos užduotys su šešiomis skirtingomis geometrinėmis figūromis: jas reikia atpažinti, surasti joms „antrininkes“, iš jų sudėlioti kokį nors paveikslėlį, suskaičiuoti figūrų kampus ir kt. Priemonė įgarsinta aiškia ir taisyklinga lietuvių kalba, ją galima kūrybiškai pritaikyti matematikos, dailės, technologijų pamokose. Dirbdami su ja specialiųjų poreikių vaikai lavina atmintį, mąstymą, tobulina dėmesio koncentraciją.

Skaičiuok iki 20

Keturi veiksmai

Programa, skirta 8-10 metų mokiniams mokytis pagrindinių aritmetikos veiksmų: sudėties, atimties stulpeliu, daugybos, dalybos. Automatiškai generuojamos trijų sudėtingumo lygių užduotys, yra galimybė susikurti individualias užduotis. Testus sudaro 10 užduočių, kurias atlikus kompiuteryje pateikiamas rezultatas.

Pasakyk, kiek laiko

Programa, skirta padėti mokiniams išmokti pažinti laiką ir nustatyti laikrodį. Ji sudaryta iš trijų pagrindinių dalių: mokymosi, laikrodžio nustatymo testo ir laiko atpažinimo testo. Priemonėje galima keisti laikrodžio rodyklių padėtį, įjungti arba išjungti garso įrašą, pasirinkti laikrodžio tipą – analoginį arba/ir skaitmeninį. Tinka specifinių pažinimo, regos, kompleksinių sutrikimų ir kt. negales turintiems 6–12 metų vaikams. Naudojant ją galima tobulinti dėmesį, lavinti atmintį, mąstymą, regimosios atminties įgūdžius.

Miško tyrinėtojas

Kompiuterinė mokymo priemonė skirta mokyti pasaulio pažinimo. Ji atitinka pradinio ugdymo pasaulio pažinimo bendrosios programos ketvirtąją ugdymo sritį „Žmogus ir gyvoji gamta“. KMP „Miško tyrinėtojas“ – miško medžiams ir gyvūnijai pažinti skirta mokymo priemonė, kurioje pateikti medžių bei gyvūnų – žinduolių, paukščių ir bestuburių – aprašymai. Priemonė ypač tinka planuojant išvyką į gamtą, joje yra patarimų mokiniams ir mokytojui, kaip pasirengti išvykai, kaip elgtis miške, ką tirti. Veiklos lapą „Mano miško gyvūnas“ galima išspausdinti ir pateikti mokiniams, kad jį užpildytų gamtos stebėjimo duomenimis.

Pievos tyrinėtojas

Kompiuterinė mokymo priemonė skirta mokyti pasaulio pažinimo. Ji atitinka pradinio ugdymo pasaulio pažinimo bendrosios programos ketvirtąją ugdymo sritį „Žmogus ir gyvoji gamta“. KMP „Pievos tyrinėtojas“ skirta pievose gyvenantiems gyvūnams pažinti. Informacinėse lentelėse pateikti glausti gyvūnų išvaizdos, mitybos, gyvenimo sąlygų aprašymai, nurodyta jų vieta biologinės klasifikacijos sistemoje. Greta aprašymų pateikti gyvūnų paveikslėliai.

 

Tvenkinio tyrinėtojas

 Kompiuterinė mokymo priemonė skirta mokyti pasaulio pažinimo. Ji atitinka pradinio ugdymo pasaulio pažinimo bendrosios programos ketvirtąją ugdymo sritį „Žmogus ir gyvoji gamta“. KMP „Tvenkinio tyrinėtojas“ supažindina su tvenkinio gyvūnijos pasauliu, pataria, kaip tirti tvenkinio gyvūniją, moko analizuoti, kokios gyvūnų sandaros ypatybės padeda jiems prisitaikyti prie skirtingų gyvenimo sąlygų – virš telkinio, jo paviršiuje, pakraščiuose, vandenyje ir dugne. Informacinėse lentelėse pateikti trumpi gyvūnų aprašymai – jų gyvenimo sąlygos, ciklai, vieta mitybos grandinėje, įdomesni faktai; šalia aprašymų pateikti gyvūnų paveikslėliai. Pateikiama užduočių mokinių žinioms patikrinti.

 

Keliauk po Lietuvą

Sveikas maistas

Programa apie sveiką gyvenseną bei mitybą 9–15 metų mokiniams.

Gcompris

Mokomųjų žaidimų rinkinys 2–10 metų vaikams, kuris lavina darbo kompiuteriu įgūdžius, padeda pažinti gamtos dėsnius, spręsti galvosūkius ir kt.

Childsplay

Programų rinkinys vaikams, panašus į Gcompris. Pratimų/žaidimų yra mažiau, pagrindiniai – abėcėlės ir garsų pažinimas, atminties lavinimas su „kortelėmis dvynėmis“.

 

Anagramarama

Užsienio kalba. Atspėkite, kokius žodžius galima sudėlioti iš pasiūlytų raidžių – gerai tinka išmoktų žodžių pasikatojimui. Žodžių sąrašą reika paruošti paprastame tekstiniame faile. Labai paprasta ir patraukli programa.

Sentence Snooker

Kompiuterinė mokymo priemonė „Sentence Snooker“ skirtas 3–4 klasės mokiniams mokytis anglų kalbos, atitinka užsienio kalbų ankstyvojo ugdymo pradinės pakopos programą. Kalbos mokomasi iš anglų kalba pateikto dialogo pašalinant nereikalingus žodžius ar žodžių junginius. Atlikus užduotį, kurią sudaro penki sakiniai, pateikiamas rezultatas. Mokymo priemonė tinka lavinti šnekamosios anglų kalbos įgūdžius, mokytis taisyklingai sudaryti sakinius.

Burger Writer

 

Kompiuterinė mokymo priemonė „Burger Writer“ skirtas 3–4 klasės mokiniams mokytis anglų kalbos, atitinka užsienio kalbų ankstyvojo ugdymo pradinės pakopos programą. Iš duotų žodžių ar žodžių junginių mokomasi sudaryti taisyklingus sakinius. Atlikus užduotį pateikiamas žaismingas jos įvertinimas. Konstruodami sakinius mokiniai išmoksta naujų anglų kalbos žodžių, mokosi sintaksės. Su „Burger Writer“ mokiniai gali dirbti ir padedami mokytojo, ir savarankiškai.